piątek, 30 sierpnia 2013

20 faktów o mnie

Postanowiłam ten post poświęcić temu abyście mnie lepiej poznali. A więc będzie to w 20 punktach.
1.Jestem leniem. 2.Strasznie denerwuje mnie moja siostra jak wchodzi do mojego pokoju ale i tak ją kocham hehe. 3.Uważam ze moje imię jest poważne. 4.Mój ulubiony kolor to zielony i fioletowy. 5.W 1 i 2 klasie byłam w klasie z 9 chłopakami bez żadnej innej dziewczyny. 6.Mam najlepsze przyjaciółki pod słońcem♥ 7.Taniec to całe moje życie mimo to, że mama nie chce mnie zapisać na lekcje tańca. 8.Ide do 1 gimnazjum. 9.W nowej szkole znam tylko 1 osobę moja przyjaciółke Martę, , która jest w innej klasie niż ja. 10.Wszyscy są ode mnie wyżsi. 11.Lubie filmy i ksiązki fantasy. 12. Mieszkam na wsi i uważam że tu jest lepiej niż w mieście. 13.Umiem zrobic szpagat. 14.Lubię niegazowaną wodę smakową. 15.Moja ulubiona tancerka jest Kathryn McCormick. 16.Gdyby nie przyjaciółka to by tego bloga nie było. 17.Kocham słuchac muzyki. 18.Mam piwne oczy. 19.Mam psa, a właściwie suczkę, która wabi się Puszka. 20.Kocham zapach męskich perfum, benzyny no i kwiatów. To tyle. Jeśli chcielibyście się jeszcze czegoś dowiedzieć to mam aska możecie pytać jak również polajkować, nie zaszkodzi. To link http://ask.fm/zieloff
To do nastepnego pa.

czwartek, 29 sierpnia 2013

Dary Anioła : Miasto Kości

Hejka ziomeczki
W poniedziałek byłam w kinie na jak tytuł posta mówi: Dary Anioła: Miasto Kości. Bardzo mi sie spodobał ten film, chociaż w niektórych momentach ledwo nadążałam czytać napisów. Nie jest to nudny film, jest on jeden z najlepszych filmów jakich dotąd oglądałam. Przez cały czas coś się działo, odkrywano kolejne tajemnice i wspomnienia z przeszłości.Jeśli macie ochotę wybrać się do kina to polecam ten film.
Możecie sobie go wygooglować i poczytać fabułę oraz opinię innych.
na dzisiaj to tyle bo za niedługo jadę do babci a muszę jeszcze dokończyć porządki w szafie.
Trzymajcie sięsię :)
Pa

środa, 28 sierpnia 2013

Dzień W Zoo

Hejka
kilka dni temu byłam w zoo napisałabym o tym wcześniej gdyby nie brak internetu.A więc dzień zaczął się w pośpiechu , bo Dorota zadzwoniła, że za 15 min po nas ( po mnie i po moja siostrę) przyjedzie, a ja w tym czasie dopiero wstałam z łóżka. zdążyłam się uszykować przez te parę minut, a nawet zrobiłam sobie kanapkę , która zjadłam w samochodzie. Do zoo dotarłyśmy tak jakoś o 10:30 może wcześniej. wycieczkę zaczęłyśmy od obejrzenia słonia, a później szłyśmy wzdłuż ścieżki. Niestety wszystkich zwierząt nie udało się obejrzeć, gdyż były remonty i nie dało sie do nich dojść. Nie widziałyśmy płazów, gadów, ryb i lam. Szkoda :c
Jednak to nie był koniec tego dnia. Wieczorem przyjechała do nas ciocia z kuzynkami. Jedna z nich o rok starsza od mnie została nawet na nocowanie.Było bardzo zabawnie :), bo postanowiłyśmy w trójkę spać na jednoosobowym łóżku-moim.Nie spałyśmy wzdłuż tylko w szerz. Poszłyśmy spać o 2 w nocy. I jeszcze tego było mało, bo wstałam o 8:30 i się nie wyspałam.
I jeszcze jedno zdjęcia z zoo wstawię przy następnym poście.
To tyle na dzisiaj.
Pa <3

czwartek, 22 sierpnia 2013

Sesja;)

Sieeemanko
Wczoraj idąc do księgarni widziałam psa. nie był on zwykłym psem, gdyż był on bardzo mądry. Stał przed przejściem dla pieszych i akurat na czerwonym świetle i tylko, gdy światło się zmieniło przebiegł przez pasy. Zaskakujące co nie? Dzisiaj krótki dzień, bo nie wydarzyło się nic takiego co mogłam tutaj napisać.
Dzisiaj byłam z Dorotą na spacerze, na którym porobiłyśmy sobie fotki. Mam nadzieje, że się Wam spodobają<3







środa, 21 sierpnia 2013

Rolki :3

Hejka
Wczoraj mimo to, że była brzydka pogoda wybrałam się z Dorotą na rolki. Miałyśmy trochę pojeździć blisko domu, jednak pojechałyśmy w dłuższą trasę, bo aż prawie 4 km w jedna stronę.  Dotarłyśmy do miejscowości, gdzie byłyśmy pierwszy raz. Dorocie zdawało się jednak że tu już była, ale we śnie. Mieszkam na wsi, więc jestem przyzwyczajona do widoków pól i lasów, jednak tam było po prostu cudownie, prześliczne widoki, lasy, pola, stawy, drogi, które były kręte i pod górę. w pewnym momencie zaczęłyśmy się bać, bo zauważyłyśmy, straszny, stary, drewniany dom i jeszcze ta trzcina czy coś ( nie wiem jak to sie nazywa ale było to wysokie taka trawa) i ten jej szelest przyprawiał nas o ciarki. Było to takie ekscytujące. Z  powrotem zaczęły nas boleć stopy więc usiadłyśmy na drodze i odpoczęłyśmy. Gdy byłyśmy już blisko domów zaczął padać deszcz. pożegnałam się z Dorą i pojechałam dalej. wróciłam do domy cała mokra, przebrałam się, wypiłam gorąca herbatę i poszłam pomóc mamie. Muszę jeszcze raz sie wybrać a taka wycieczkę, było super, uwielbiam jeździć na rolkach. A wy lubicie jeździć? Piszcie w kom.
Mam dla was jeszcze zdjęcia.








 Głupia mina xD


 Kupaaa :D


 Ta krowa ciągle do nas gadał to znaczy muuuczała 

 Straszny dom 
Mam nadzieję, że zdjęcia się podobały.
To do następnego,
Pa ♥

wtorek, 20 sierpnia 2013

Wypad na miasto

Siemanko
Miałam się dziś wybrać z przyjaciółką Dorotą do zoo, jednak zmieniłyśmy zdanie, gdyż pogoda nie zbyt pasowała. Za to jednak wybrałyśmy się do galerii i pochodziłyśmy po sklepach, a potem poszłyśmy do KFC. A w sprawie szamponetki będe jeszcze raz nią malowała bo jak widzicie słabo widać :) Mam nadzieję, że do szkoły mi zejdzie, bo nauczyciele będą się czepiać, mimo to, że ich jeszcze nie znam. Mam dla was zdjęcia, jak sie przebierałyśmy w przymierzalni, bo chciałyśmy być feszyn, ale i tak wyglądałyśmy jak kupy xD 

       Bliźniaczki xD


Trzymajcie się, do następnego posta! ♥

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

SzaMponeTka

 Hejka
Przyjaciółka kupiła mi dzisiaj szamponetke. Mam zamiar pomalować włosy na kolor wiśni. Jeszcze tego nie zrobiłam więc dziś nie wstawię zdjęcia, ale jutro na pewno pojawi się fotografia. Mam nadzieje, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i nie będę miała zielonych włosów. ;)

niedziela, 18 sierpnia 2013

Początek

Hej ludzie
To mój pierwszy post na tym blogu!Więc mam na imię Kinga i mam 12 lat już niedługo 13. Postanowiłam prowadzić tego bloga, ponieważ moja przyjaciółka mnie do tego zachęciła. Czym się interesuję? Tańcem,muzyką i od teraz blogowaniem i czytaniem książek. Do końca wakacji będę sie starała pisać codziennie,a jak zacznie się szkoła to zobaczę czy wyrobię się pisać posty, ale sądzę że na pewno co 2, 3 dni. Dosyć często będą się pojawiać posty tematyczne, żeby nie było zbyt nudno.Mam nadzieję, że niektórzy zostaną ze mną na dłużej.
Trzymajcie się miśki Pa! <3