piątek, 30 sierpnia 2013

20 faktów o mnie

Postanowiłam ten post poświęcić temu abyście mnie lepiej poznali. A więc będzie to w 20 punktach.
1.Jestem leniem. 2.Strasznie denerwuje mnie moja siostra jak wchodzi do mojego pokoju ale i tak ją kocham hehe. 3.Uważam ze moje imię jest poważne. 4.Mój ulubiony kolor to zielony i fioletowy. 5.W 1 i 2 klasie byłam w klasie z 9 chłopakami bez żadnej innej dziewczyny. 6.Mam najlepsze przyjaciółki pod słońcem♥ 7.Taniec to całe moje życie mimo to, że mama nie chce mnie zapisać na lekcje tańca. 8.Ide do 1 gimnazjum. 9.W nowej szkole znam tylko 1 osobę moja przyjaciółke Martę, , która jest w innej klasie niż ja. 10.Wszyscy są ode mnie wyżsi. 11.Lubie filmy i ksiązki fantasy. 12. Mieszkam na wsi i uważam że tu jest lepiej niż w mieście. 13.Umiem zrobic szpagat. 14.Lubię niegazowaną wodę smakową. 15.Moja ulubiona tancerka jest Kathryn McCormick. 16.Gdyby nie przyjaciółka to by tego bloga nie było. 17.Kocham słuchac muzyki. 18.Mam piwne oczy. 19.Mam psa, a właściwie suczkę, która wabi się Puszka. 20.Kocham zapach męskich perfum, benzyny no i kwiatów. To tyle. Jeśli chcielibyście się jeszcze czegoś dowiedzieć to mam aska możecie pytać jak również polajkować, nie zaszkodzi. To link http://ask.fm/zieloff
To do nastepnego pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz