środa, 21 sierpnia 2013

Rolki :3

Hejka
Wczoraj mimo to, że była brzydka pogoda wybrałam się z Dorotą na rolki. Miałyśmy trochę pojeździć blisko domu, jednak pojechałyśmy w dłuższą trasę, bo aż prawie 4 km w jedna stronę.  Dotarłyśmy do miejscowości, gdzie byłyśmy pierwszy raz. Dorocie zdawało się jednak że tu już była, ale we śnie. Mieszkam na wsi, więc jestem przyzwyczajona do widoków pól i lasów, jednak tam było po prostu cudownie, prześliczne widoki, lasy, pola, stawy, drogi, które były kręte i pod górę. w pewnym momencie zaczęłyśmy się bać, bo zauważyłyśmy, straszny, stary, drewniany dom i jeszcze ta trzcina czy coś ( nie wiem jak to sie nazywa ale było to wysokie taka trawa) i ten jej szelest przyprawiał nas o ciarki. Było to takie ekscytujące. Z  powrotem zaczęły nas boleć stopy więc usiadłyśmy na drodze i odpoczęłyśmy. Gdy byłyśmy już blisko domów zaczął padać deszcz. pożegnałam się z Dorą i pojechałam dalej. wróciłam do domy cała mokra, przebrałam się, wypiłam gorąca herbatę i poszłam pomóc mamie. Muszę jeszcze raz sie wybrać a taka wycieczkę, było super, uwielbiam jeździć na rolkach. A wy lubicie jeździć? Piszcie w kom.
Mam dla was jeszcze zdjęcia.








 Głupia mina xD


 Kupaaa :D


 Ta krowa ciągle do nas gadał to znaczy muuuczała 

 Straszny dom 
Mam nadzieję, że zdjęcia się podobały.
To do następnego,
Pa ♥

2 komentarze:

  1. Niekótrych zdjęć wolałabym nie oglądać, ale niektóre całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinia jak zawsze ładna :D i naprawdę musiałaś wstawić ta kupa? XD haha spoczko c:

    OdpowiedzUsuń