wtorek, 20 sierpnia 2013

Wypad na miasto

Siemanko
Miałam się dziś wybrać z przyjaciółką Dorotą do zoo, jednak zmieniłyśmy zdanie, gdyż pogoda nie zbyt pasowała. Za to jednak wybrałyśmy się do galerii i pochodziłyśmy po sklepach, a potem poszłyśmy do KFC. A w sprawie szamponetki będe jeszcze raz nią malowała bo jak widzicie słabo widać :) Mam nadzieję, że do szkoły mi zejdzie, bo nauczyciele będą się czepiać, mimo to, że ich jeszcze nie znam. Mam dla was zdjęcia, jak sie przebierałyśmy w przymierzalni, bo chciałyśmy być feszyn, ale i tak wyglądałyśmy jak kupy xD 

       Bliźniaczki xD


Trzymajcie się, do następnego posta! ♥

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjątka :D
    i pewnie ,że Ci zrobię nagłówek nawet dziś :)
    napisz na mój e-mail jakiego typu chcesz : wanesssa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisniowy to piękny kolor, uwielbiam go ♥ Powodzenia w prowadzeniu bloga ;)Obserwuję.
    ____________________________________
    justsmilemuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm KFC <3
    kocham chodzić po galeri :)
    a włosy masz śliczne :)
    ciekawy blog . xd
    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnnie ( jeżeli ci się spodoba proszę zostaw po sobie coś , komentarz lub obserwacje , z góry baardzo dziękuje )
    iitiismyliife.blogspot.com

    :*

    OdpowiedzUsuń