poniedziałek, 30 września 2013

Dzień Chłopaka

Cześć
Zamierzałam napisać ten post o tym, że byłam na wycieczce w Częstochowie, ale doszłam do wniosku że nie będę do pisała. Jeszcze się nad tym zastanowię. Dzisiaj jest 30 września czyli Dzień Chłopaka. Z tej okazji dziewczyny z mojej klasy postanowiły kupić prezent chłopakom. Było bardzo trudno dokonać wyboru, gdyż codziennie każda z nas miła inny pomysł. Najpierw miałyśmy kupić śliniaki, tak śliniki nie pomyliłam się następnie miały być jakieś robale, później te na rękę nie wiem jak to się tam zwie. później miały być poduszki z napisem najlepszy chłopak na świecie. Jednak zmieniły się one w koszuli z takim napisem. Chłopacy byli zadowoleni wywnioskowałam to po ich uśmiechu na ich twarzyszkach^^  Cała lekcja miała być temu poświęcona, gdyż  dziewczyny przygotowały gry i zabawy. Jednak pani wychowawczyni była w dobrym humorze i się trochę rozgadała w sprawach organizacyjnych. Dlatego nasze plany nie wypaliły.
Dzisiaj to na tyle
Pa

2 komentarze:

  1. świetny pomysł z prezentem :)
    Dodajemy do obserwowanych? - odezwij się u mnie :D
    Zapraszam -> http://zuuzolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz uroczy wygląd bloga, a pomysł na prezent bardzo fajny. :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń