niedziela, 1 września 2013

Przygotowania do szkoły

Siemka
Przepraszam, że nie napisałam wczoraj postu ale późno wróciłam z zakupów i nie miałam siły.
Dzisiaj jest ostatni dzień wakacji, trzeba to wykorzystać na różne sposoby. Możemy spać cały dzień aby sie wyspać na te całe 10 miesięcy, albo bawić się póki nie trzeba siedzieć w książkach. Ja dzisiaj sie przygotowuje. W jaki sposób? A w taki, że muszę przygotować białą bluzkę oraz znaleźć moja spódniczkę. Muszę podpisać wszystkie podręczniki i zeszyty i przygotować się psychicznie do wczesnego wstawania, do odrabiana masę prac domowych i do nowej szkoły. Strasznie się tego boję, idę do miasta i to praktycznie sama zawsze na przystanku czekała na mnie przyjaciółka i razem jechałyśmy do szkoły no i jeszcze moja siostra. A tu? Nic. Może nie raz będę z kumpelą jechała jesli o tej samej godzinie będziemy zaczynały lekcje.
Wczoraj byłam na zakupach i kupiłam sobie nowy plecak i nowe buty bo stare były w okropnym stanie no i co najważniejsze kupiłam już książki brakuje 4 przedmiotów, ale jutro jeszcze po rozpoczęciu pojedziemy do księgarni. Jednak mimo tych minusów, które niesie szkoła to cieszę. We wakacje dni były takie same a teraz będzie się coś działo, poznam nowych ludzi.
Jeszcze jedna sprawa: Nie jestem pewna czy będę miała czas na pisanie codziennie postów, więc oczekujcie ich co 2 maksymalnie co 3 dni :)
Oto zdjęcia plecaka i butów co o nich sądzicie?
To tyle Pa



4 komentarze:

  1. Muszę sobie kupić te same buty heheh śliczne są :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny plecak. Buty niezwykłe ;))
    http://franki13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ! :)
    ___________________
    Poklikasz w baner, proszę.. odwdzięczę się ♥
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/09/vintageshop-co-mysle.html
    ___________________
    Obserwujemy ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, fajny blog, trafiłam na niego od Milky Wey :) Fajnie by było, jeśli zaobserwowałabyś mój blog, zapraszam :)
    JesteOpose z http://my-paradise320.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń