środa, 23 października 2013

Biwak

Cześć,
Ale dzisiaj piękną pogoda nieprawdaż? Jest już prawie listopad a nadal świeci słońce i jest ciepło.
 A więc biwak, o co chodzi się zastanawiacie?
W piątek w mojej starej szkole był organizowany biwak, na którym byłam. Było bardzo miło, jak na każdym takim biwaku był rajd, podchody, grill, konkursy, karaoke i dyskoteka. Przez cały rajd rozmawiałam z przyjaciółką Madzią. Od wakacji się nie widziałyśmy, więc było o czym pogawędzić.
                                                                                                                                                                   
Dobrze było zobaczyć starą szkołę, znajomych, niektórzy się naprawdę pozmieniali.
Byłam tam od 16;00 do jakiejś 01;00 wiem, wiem wcześnie pojechałam do domu no ale cóż trzeba było, bo rano na zawody chciałam pojechać, ale rano okazało się że nie ma mnie kto zawieść do szkoły, wiec nie pojechałam. Za to spała,m do godziny 13:00. Uwierzycie spałam do 13, w sumie pomyśląc odspałam 2 dni, w które muszę wstać o 5:00 do szkoły. Wyszło mi na dobre hehe:3
Jednak od biwaku czuję sie tak jakby pusto i samotnie, sama nie wiem dlaczego. Może dlatego że ta szkoła to mój drugi dom, tam są moje najlepsze przyjaciółki, nauczyciele wspaniali, dłuższe przerwy i coś takiego, że chce tam wrócić spowrotem. Wiedziałam, że idąc do gimnazjum moje życie troszeczkę się zmieni, jednak nie wiedziałam, że tak bardzo. Kolegami, z którymi chodziłam do klasy nie gadałam już dawano, nie ze wszystkimi. Cały czas myślę o jakimś celu, żeby go mieć, ale nie takim, że o z tej klasówki to dostanę 5. Nie, o takim, który pozwoli mi nie stracić tego czego dotychczas miałam. Chcę trochę zmienić to co się dzieje w moim życiu, żeby nie było takiej monotonności.
Dam jeszcze wam 2 zdjęcia z biwaku i kończę.
Post pewnie bez sensu, ale czułam potrzebe tego napisania. Wiem jestem beznadziejna...

To na tyle Pa ♥

9 komentarzy:

  1. chciałaby taki biwak ;)

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak fajnie <3
    ja miałam tylkko noc filmową w szkole, zawsze coś :#
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu
    uszatkaa.blogspot.com
    co ty na to żebyśmy obserwowały i NAPRAWDĘ do siebie wpadały. Jeśli chcesz to zaobserwuj i napisz a ja zaraz się odwdzięcze :3 +jeśli zaobserwujesz również na blogovin dam ci 5 komentarzy tylko napisz że obserw na blogovin :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tu ♥

    http://l0ve-babe.blogspot.com/2013/10/wishlist-voguec.html proszę o klikanie w linki w tym poście ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być super!
    Świetne zdjęcia ♥

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzi8siaj caly dzień chodziłam w krótkich rękawkach.
    Normalnie wiosna! :)
    Nawet niektóre krzaki zaczęły puszczać pączki.
    Obserwuję
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ciekawy miałaś wypad :) Fajne zdjęcia !!
    www.gangetpolska.blogspot.com - zapraszamy na nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na mój blog maurunia17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia !
    Ja ostatni raz na biwaku byłam w podstawówce ;/
    Co powiesz na wspólna obserwacje ?
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń