niedziela, 6 października 2013

Koty

Hejka
Ostatnio przeczytałam coś w postaci rady jak wychować kota. Jednak uznałam to za nie prawdę, ale za dowcip no może nie pasuje to określenie, ale było to śmieszne. Postanowiłam się z tym z Wami podzielić.

1.Kot nie może przebywać w domu.
2.Ok, kot może przebywać w domu, ale tylko w określonych pomieszczeniach.
3.Ok, kot może przebywać we wszystkich pomieszczeniach, ale nie wolno mu łazić po meblach.
4.Kot może  łazić TYLKO po starych meblach.
5.No dobra...Kot może łazić po wszystkich meblach, ale nie może spać na łóżku.
6.Kot może spać spać na łóżku, ale nie wolno mu wchodzić pod kołdrę  czy na poduszkę.
7.Ok kot może wejść pod kołdrę albo na poduszkę, ale tylko za pozwoleniem człowieka.
8.No dobrze... Kot może spać pod kołdrą lub na poduszce.
9.Człowiek musi poprosić kota o pozwolenie, aby mógł spać pod kołdrą, ale TYLKO kot może leżeć na poduszce...

Co o tym sądzicie, kto ma ''władze'' kot czy człowiek?


Mam kota ale w inny sposób.Śpi na dworzu to znaczy zawsze sobie znajdzie miejsce do spania np. na sianie ale śpi po za domem. Często go widzę na polach jak poluje na myszy mimo to daje mu jeść. Jednak najczęściej przebywa u mojej babci, która mieszka koło mnie. Bardzo ładnie to wygląda jak dziadek trzyma go na kolanach i głaszcze, a on tak po cichutku mruczy.I w ten sposób oboje oglądają telewizje^^


Mojemu Kajtkowi ( tak ma na imię mój kot) nigdy nie przeszkadza się w jedzeniu. Jest to trochę niebezpieczne. Jak raz czy dwa razy się go pogłaszcze nic się nie stanie ale jak będzie się go odciągało od jedzenia to już gorzej.
                                                           Kajtek



Kajtek jest biało-rudy. ma cztery łapy i ogon. Pewnego razu tata go przywiózł i już tu został mimo to, że to miał być kot sąsiada :D  Dziwnie mruga nie wiem czy to tylko mój kot tak ma czy inne też.


Koty często są tematem przesądów.Napewno je znacie. Jeśli nie to je przedstawię.


Czarny kot u nas oznacza nieszczęście(w krajach anglosaskich-odwrotnie),zwłaszcza gdy przebiegnie nam drogę. Żeby odczynić pecha, należy splunąć przed siebie lub przeczekać, jak ktoś inny przejedzie pierwszy linię, którą wyznaczył kot.

Jeśli kot jest niespokojny-oznacza to, że nadciąga wichura lub w domy są duchy!

Gdy kot kicha-zwiastuje to przeziębienie sie któregoś z domowników.

Nadepnięcie kotu na ogon-to niesamowite nieszczęście.

Gdy przybłąka się czarny kot -przyniesie na pewno szczęście, więc należy go przygarnąć;gdy kot łaciaty-zmienne szczęście w miłości.



Wy też macie kota lub koty? Miło go tak pogłaskać w chłodne, jesienne wieczory przy kominku albo kaloryferze?
To na tyle Pozdrówcie odemnie swoje koty :D
Pa

6 komentarzy:

  1. Ja też mam kotka podwókowego o imieniu... Kot :D
    Bardzo fajne to co znalazłaś. Wychodzi na to, że to koty mają władzę :D

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam kota, ale pewnie gdybym miała to byłoby tak jak w tych zasadach ... tak czuję.

    OdpowiedzUsuń

  3. Mam kota ma a imię Debet :D

    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam.. Człowiek ma władzę :)
    śliczne tło !: *


    pastelowe-lovee.blogspot.com ----> KONKURS FOTOGRAFICZNY!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie kociaki ♥
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń