sobota, 9 listopada 2013

Piątek trochę inny





Hej,
Juz jest dłuuugi weekend. Wreszcie może odpocznę od szkoły. Lekcje juz odrobiłam, zostało mi się nauczyć na 3 klasówki i 1 kartkówkę.
Wczoraj był piatek, to pewnie wiecie...
Lekcje miałam na 7:45 i po dwóch godzinach lekcyjnych sobie wyszłam. Pewnie zastanawiacie Co tak po prostu wyjść ze szkoły?   A no tak, razem z Olą i z innymi ludżmi, którzy biegają ze szkoły poszłam na biegi. Fajnie było, tylko, że padał deszcz i przemokłam do suchej nitki, ale warto było. Mieliśmy biec 2 km jednak chyba tyle nie biegliśmy, przynajmniej ja tego nie czułam. Po biegach zamiast iść do domu tak jak inni wróciłam do szkoły. Przebrałam się i wysuszyłam. Zdążyłam na ostatnie 5 min angielskiego, a po za tym byłam na geografii i matematyce. Po tym poszłam do Pauliny, mojej koleżanki z klasy. Razem robiłyśmy projekt na biologię. Tematem były ,,Wirusy jako broń biologiczna''. Przez 3 godziny zrobiłyśmy tyle co byśmy zrobiły przez 10 minut. Przez większość czasu ciągle coś zmieniałyśmy. Czas upłynął bardzo szybko, na koniec nam coś odbiło i nie mogłyśmy przestać się śmiać. Przyszła 17:00 i za parę minut miałam autobus, więc Paulina odprowadziła mnie na przystanek i tam się pożegnałyśmy i rozstałyśmy. I tak minął piąteczek po za domem :D
                                                          To moja pierwsza koszulka z biegów *.*
Nowa piosenka Little Mix. Wspaniała :D
http://www.youtube.com/watch?v=RwD4eJGxPc4


                                                     A Wy lubicie biegać?

4 komentarze:

  1. ja niedawno biegłam w biegu papieskim ulicami mojego miasta! Było na prawdę świetnie szczególnie żę na samym końcu zostaliśmy obsypani cukeirkami!

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię biegać :3

    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też minął piąteczek poza domem, jutro idę do ciebie i mi pokażesz tą bluzkę :D
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię biegać tylko że nie mogę zwolnienie z w-f : //
    A tak poza tym blog prezentuje sie super : )

    http://dzianettta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń