niedziela, 3 listopada 2013

Urodzinki

Hejka,
Przepraszam, że tak długo nie pisałam i zaniedbałam bloga itp. ale to się zmieni, Obiecuję.
A więc, wczoraj miałam urodziny. Miałam je wyprawić dla przyjaciół, jednak nie doszłam do porozumienia z rodzicami :c Myślałam, że urodziny spędzę tylko z rodzicami i siostrą, a tu nagle taka niespodzianka. Przyjechała do mnie ciocia z Karoliną i Julitą oraz z babcią. To bardzo miłe z ich strony, że nie zapomniały o mnie :D  Mama przed tym pojechała do sklepu i kupiła trochę owoców i słodyczy a także ciasto, które miało zastąpić tort. Powygłupiałyśmy się trochę z dziewczynami i pobawiłyśmy. Dzień wcześniej zjadłam tyle co wczoraj i było to dobre, gdyż przez połowę nocy nie spałam z powodu bólu brzucha, myślałam, że za chwilę zwymiotuję, ale to się nie stało całe szczęście. Ale o czym ja tu pisze... Dobra nie będę was więcej zanudzała obejrzyjcie sobie jeszcze zdjęcia.








                        Do nastepnego
                        Pa ♥♥♥

3 komentarze:

  1. Cieszę się żę wróciłaś! Musiało być naprawdę fajnie :P

    Amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja moje urodziny spedzilam przed komputerem jej ;_;

    OdpowiedzUsuń