czwartek, 26 grudnia 2013

Świąteczne fotki

Hejka,
Dzisiaj będzie bardzo krótko, bo tylko zdjęcia i trochę informacji.
Chciałam napisać post o tym jak spędziłam wigilie i święta lecz sobie to odpuściłam, sama nie wiem dlaczego:? W ostatnich dniach skupiłam się na dekorowaniu swojego pokoju i to własnie to mnie zainspirowało do zdjęć, które pewno zaraz zobaczycie. Liczę na Waszą szczerą opinię w komentarzach.
To prawdopodobnie mój przedostatni post w tym roku. Z nowym rokiem przyjdą nowe pomysły na posty i w ogóle na blog. Będzie sporo zmian, które staram się wprowadzić powoli jakoś to wplatać.Nie Przedłużając Oto Zdjęcia.



   Mam nadzieję, że spędziliście te święta w rodzinnym gronie z uśmiechem na twarzy♥
   PA

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia!
    Już nie mogę się doczekać zmian w Nowym Roku :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety idealnie na święta dostałam grypy żołądkowej:\

    +obserwuję i liczę na to samo zapraszam blondeprincesss.blogspot.com
    niedługo bee robić post A&Q mam nadzieję ,ze mi parę zadasz ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcia. Drugie jest trochę rozmazane, ale nie szkodzi. Radzę troszkę bardziej powiększać zdjęcia. Daje wtedy lepszy efekt. Przeczytałam Twój CUDOWNY komentarz na moim blogu. W podzięce "wyskakuję" więc z pytaniem, czy może chciałabyś, bym zrobiła ci wygląd bloga? :)
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dodaj mnie jako admina bloga na mój email: beatlemaniak@onet.pl

      Usuń
    2. Musisz mnie jeszcze mianować adminem i rozpoczynam pracę, kochana :)

      Usuń
    3. Już. Przepraszam, że dopiero teraz, ale nie miała dostępu do kompa :)

      Usuń
  5. święta, święta i już po :(
    Obserwujemy?

    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia. Jak ja uwielbiam świeczki :D Masz śliczny nagłówek :).
    czolgista-repost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. święta już się skończyły niestety :(( dekorowałaś pokój? pewnie fajnie wyszło!

    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwujesz? ja się odwdzięczę :)
    https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights Było by miło, jak byś polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta i po świętach :c
    ________________________________
    Zrewanżujesz się u mnie?
    Będzie mi miło :3
    Jak zostaniesz u mnie na stałe - zrobię to samo u Ciebie.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny aniolek, wgl to zbieram aniolki :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ♥ Hej ♥ Świetny blog ♥ Piękny nagłówek ♥ OBSERWUJĘ! ♥

    ♥ www.la-petite-world.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Blog , Wspaniale piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny blog obserwuje i liczę na rewanż <3
    http://jula-julian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga! Wygląd poprostu genialny! zakochałam się w nim! <3 post też ciekawy i pomysłowy! Powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń