środa, 18 grudnia 2013

Wyjście do medyka

Hejka,
Dawno nie pisałam...wiem. Postaram się to nadrobić<jakoś>
Dzisiaj miałam lekcje miałam na 7:00, więc musiałam wstać o 5:15, bo autobus mam o 6:06. Chciałam zaspać i nie pójść na informatykę, ale tacie się przypomniało o której mam lekcje i mnie obudził, Dlaaaaaczegoo:(  Pani na informatyce jak się
dowiedziała, że po jej lekcji idziemy do medyka (medyczna szkoła policealna) pytała się po co przyszliśmy, bo cytuję ,, Ja bym się wyspała i wy'' Wtedy się załamałam.
jak wspomniałam poszliśmy do medyka, tam PAN Łukasz prowadził zajęcia wraz ze swoim zespołem. Sprostuję, pan Łukasz nie dawno przyszedł do nas na zajęcia i prowadził kurs pierwszej pomocy. Dzisiaj mówił nam o poparzeniach, resyscutacji, padaczce i o zaksztuszeniach i zadławieniach. Lekcje nawet ciekawe, ale nie tyle co przydatne. Na końcu mówiliśmy o AED. Jest to takie urządzenie, które
zatrzymuje serce i umożliwia powrót do normalnej, regularnej pracy. Oczywiście stosowaliśmy go też w praktyce na zakończeniu zajęć. I tak minęła nam chemia i w-f. Niestety po tym mieliśmy mieć fizykę, dlatego szliśmy spowrotem tak wolno. Do szkoły szliśmy chyba z 25 min
Normalnym krokiem doszlibyśmy nie więcej niż w 10 min, no ale. Modliliśmy się o czerwone światła na przejściach dla pieszych. Gdy połowa część klasy przeszła na zielonym to druga chciała czekać, bo na czerwonym nie wolno przechodzić, to nasz wychowawczyni stawała na środku i wołała,
abyśmy przebiegali. Znowu się załamałam. W końcu doszliśmy do tej szkoły i miało byś jeszcze 10 mim czy 15 min fizyki.
Z panią poszliśmy do sali po plecaki i nagle kazała nam usiąść <spawy organizacyjne>. Wszyscy się ucieszyli hahaha świetny dzień.
Niestety nie mam żadnych zdjęć////


7 komentarzy:

  1. wiem , że nie na temat , ale ładna bluzka :P
    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ,moim zdaniem ładne więc nie gadaj :>
    Obserwujemy? Jeśli tak to dodaj się do obserwatorów mojego bloga ,wtedy ja zrobię to samo :3
    http://dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, jaka ty piękna ♥_♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba nie dałabym rady tam wcześnie wstać :D

    Obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności ;)
    Świetne tło bloga hahahaha <3
    Naprawdę ślicznie mam nadzieje że odwdzięczysz się :
    http://vicki-chanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też niedawno miałam zajęcia o resuscytacji i padaczce, ale u mnie w szkole :)

    Pozdrawiam

    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobrze że pani na fizyce wam luz zrobiła ;3
    Podobnie miałam jak wracałam z koncertu,
    normalnie w 15 min byśmy doszli
    ale wtedy zeszło nam z 30 min :3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń