czwartek, 13 lutego 2014

Porządki







Siemanko,
Od poniedziałku siedzę w domku, chora, niestety. Moje chodzenie wygląda, tak, że przenoszę się z jednego łóżka na drugie. Mimo wszytko, musiałam dzisiaj wstać, uszykować się i pojechać do starej podstawówki. Tylko po co? No a po to, aby wystapić. Jeszcze jak chodziłam do 6 klasy, należałam do kółka teatralnego, no i pani dostała zaproszenie od muzeum, właśnie z przedstawieniem dotyczące Janusza Korczaka, ze względy na owy temat wystawy. Było to już 2 drugie przedstawienie, w tym miejscu, pierwsze było tydzień temu ;) Wszyscy dostaliśmy ogromone czekolady, które są  przepyszne. Było całkiem miło, a z powrotem w autokarze zabawnie ;D






 

Zastanawiacie sie pewnie co z tym ma wspólnego temat posta. Nic.
Dzisiaj postanowiłam zająć się moimi ubraniami i szafą i muszę sie pochwalić, że nie było w niej chyba takiego porządku jeszcze. Szkoda tylko, że tak nie jest z całym pokojem :c

A u Was jak z porządkami w szafie?

3 komentarze:

  1. Zdrówka! Ja w ferie się zabieram za porządki ;3

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio sprzątałam w szafie:D
    poklikasz w banner choies? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej szybko ;3 Mi właśnie zaczynają się ferie,więc planuję duże porządki w pokoju ;D

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń