niedziela, 9 lutego 2014

Powracam...


Hejo,
Miło znowu jest pisać. Przez jakiś czas było to nie możliwe z wielu przyczyn. Jednak teraz chcę się do tego naprawdę przyłożyć i tak będzie ;) Bedzie, także o wiele więcej zdjęć, z czego bardzo się cieszę, gdyż będę mogła Wam pokazać jak ja patrzę na świat.

Ostatnio oddałam się wielu rzeczom. Jest całkiem ciekawe robić wszystko na raz. Wczoraj skończyłam czytać kolejną książkę ( nie lekturę ) i czuję się  spełniona. W piatek mam zamiar iść po nastepną cześć tego cudownego cyklu, ale może zrobię o tym osobny post :D Zaczęłam sie uczyć grac na gitarze, sama, jednak nie byłoby to możliwe bez Doroty <3  Zapisałam się również na konkurs wiedzowy o Hiszpani. Jednak pani powiedziała, że jutro da mi konkretną odpowiedź na to, czy moge wziąść udział czy nie, gdyż potrzebne sa jeszcze 2 osoby do drużyny. No, ale cóż nie pozostało mi nic więcej niż czekać.


Niedzielne popołudnie miałam spędzić z Dorotą, ale nie mogła przyjść, szkoda, dawno sie  nie widziałysmy, a ja mam jej tyyyyyyle do powiedzenia. Wyszłam, więc z siostra na dwór, korzystać z śniegu póki jest.
Nie ukrywam, że wyobrażałam to sobie inaczej, gdyż po wczorajzym wyjściu jestem trochę chora, no wiecie ból gardła i katar. Miał to być zwykły spacer, ale poniosło mnie i bawiłam się na całego, trochę powrzucałam się w śnieg, zaliczyłam parę upadków z sanek hehe. Mimo to nie żałuję, bo było naprawdę super :)







                                      A Wy jesteście czemuś teraz oddani?
         

8 komentarzy:

  1. dobrze że czytasz książki a nie tylko lektury

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wracasz!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)
    Mogłabym prosić o Twoją pomoc? Więcej u mnie na blogu: imagine-yuki.blogspot.com
    Z góry bardzo Ci dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne włosy *.*
    Fajnie tu u Ciebie :3
    Zapraszam do nas i pozdrawiam :)

    http://accelerated-heart-rate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :) Masz śliczne włosy ^^
    Fajnie, że już wróciłaś

    Pozdrawiam:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jestem czemuś oddana ?
    Heh, gram na gitarze, tańczę, czytam książki, interesuję się modą, ostatnio piszę e-booka na konkurs z koleżanką.
    Dużo rzeczy robię na raz, nie na wszystkie starcza czasu, ale coś trzeba robić.
    Śliczne zdjęcia i piękne włosy <3

    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm.. nie wiem

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! I am a new blogger. You have got very cool ideas and you are amazing. I love your blog Check out my blog too http://reginess.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń