niedziela, 16 lutego 2014

ZadOwlOna

Hejo kochani,
Dzisiaj trochę o zakupach. Nie rozumiem niektórych osób, którzy nie potrafią się cieszyć, wtedy, gdy po zakupach mają tylko jedną bluzkę czy jedna obojetnie jaką rzecz. Że ciąglę chca więcej i nigdy im nie mało. Osobiście, nie mam wielu ubrań, jednak tyle mi wystarczy, no jasne, że nie zaszkodziłoby mi o 2 pary więcej jeans'ów i o jedną bluzę, ale cóż...
Jednak dzisiaj nie o takich zakupach. Mimo to, że moja mama nakupiła dużo produktów spożwczych itp, to ja jestem bardziej zadowolona ze swoich małych zakupów i to dzisiaj się nimi pochwalę ^^
                 

                                                        1. Świeczki zapachowe, po proste je ubóstwiam
                                         
                                            2. Ciepłe, grube skarpetki, chciałam własnie takie, aby mama mi więcej nie
                                                krzyczała, że nie mam kapci  :3

                 
                                                      3. Z tego jestem chyba najbardziej zadowolona
                                                         z mojego małego hiacynta *.*

                                                         4. Nowy kubek, z niego herbatka smakuje jeszcze bardziej 
                                               A to jest zwykły tulipan, którego dostałam na walentynki od mojego tatusia ♥

 
                                  Co sądzicie o takich zakupach? Komentujcie. PAPaaa

5 komentarzy:

  1. świetny kubek, ja też uwielbiam wszelkie zakupy, nawet te małe ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny blog! Dopiero zaczynam, Obserwacja za obserwacje? :*
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam te świeczki są nieziemskie a kubeczek jest prześliczny. Oby urósł Ci hiacynta
    www.sue-sue2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło czyta się twoje posty. Starasz się, to widać. Podobają mi się takie blogi, jak twój czyli zadbane i ładne. Zapraszam alwaysbetterr.blogspot.com jeżli spodoba ci się mój blog zapraszam do obserwacji :)))

    OdpowiedzUsuń