piątek, 4 kwietnia 2014

Ćwirkotek, Cwirek....






Hej,
Ćwirkotek, ćwirek....czyli jak przywitałam wiosnę. 21 marca ( dzien wiosny dla tych którzy nie wiedzą :P) w mojej szkole był dzień twórczości, gdyż moja szkoła walczy o certyfikat twórczej szkoły. Tematem przewodnim była właśnie wiosna i wróbelek. Wszystkie dekoracje, konkursy scenki, prezentacje były z nią związane, jesli nie wierzycie oglądnijcie zdjęcia :D
                   
                                         Takie piekne dekoracje :D




                                           Taniec dziewczyn ^^


                        Koło teatralne wystawiło przedstawienie, w którym brałam udział <3

                   
                   Klasy pierwsze miały za zadanie przedstawić scenkę:pt,,Jak obudzic wiosnę"

                           


Niespodziewanie moja klasa wygrała 0.0
Dzieki temu możemy kiedy chcemy wybrać się do kina czy coś :)

 
                         Klasy drugie natomiast musiały wykonać marzanne oraz wyhodować rzeżzuchę
                             
                                     Ta rzeżucha spodobała mi sie najbardziej ;.;

                          Oczywiście nie mogło zabraknąć konkursów :D

               Zdecydowanie to był mój najlepszy dzień w nowej szkole, nie pamietam kiedy tak dobrze się bawiłam, a jednoczesnie tyle stresowałam, a jak byłoby tego mało, po szkole umówiłam się z dziewczynami na nagranie filmiku na konkurs, było dużo radochy hehe ;D


                                                  A wy jak przywitaliście wiosnę ?                                                  ....................................................
                               

11 komentarzy:

  1. Ja nie przywitałam jakoś szczególnie.
    3maj się cieplutko ♥

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziała m ze w szkołach są organizowane takie dni twórczości! Super sprawa :)

    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja szkoła jest mało twórcza. Tylko był jakiś konkurs i tyle. Ciekawe są zdjęcia takie inne niż wszystkie jakie widziałam. :)
    www.sue-sue1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie!

    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. ahahahha to fajnie macie w szkole :D my w sumie mamy podobnie i u nas nazywa się to dzień samorządności :D co roku są trzy inne dyscypliny typu. taniec, quiz, prezentacja o klasie, itd. :D
    Jedynym zastrzeżeniem co do tego postu jest to, że niektóre zdjęcia są rozmazane :/ ale ogólnie post świetny! :D

    http://life-by-lilyy.blogspot.com/2014/04/its-time-to-wake-up.html
    może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy zechciała byś zaobserwować naszego bloga? My na pewno się odwdzięczymy :)
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią zaobserwowałam, jest świetny :D

      Usuń
  7. Widać, ze świetnie się bawiliście!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super postt!! :) Śliczne zdjęcia!.
    Jak zaobserwujesz mój blog ,napisz w komentarzu ja na 100% się zrewanżuję ! .
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  9. napisałaś, że obserwujesz a jakoś nie wzrosła liczba obserwatorów haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwowałam, więc może sprawdź dokładnie :D

      Usuń