środa, 16 kwietnia 2014

Konferencja

Hejo,
Nie wiem jakoś trudno mi zacząć post, więc chyba powiem wprost, że byłam na takim jakby spotkaniu z sędzią Anną Marią Wesołowską xD  Byłam trochę zaskoczona przbiegiem tego spotania, bo myślałam, że bedzie ciągle rozmawiała o tym jak żyć bez przemocy, w końcu był taki temat owego zebrania. Ale zaczęło sie jakimś przedstawieniem, który wzruszył Wesołowską (hehe piszę po nazwisku) i mi też się bardzo podobał, bo był orginalny. Następnie pani sędzia opowiedziała nam jak to jest pracować w sądzie, parę spraw, które prowadziła, jak nagrywano odcinki do serialu ( chyba go znacie :P ). Najbardziej jednak trafiły do mnie słowa, że powinismy podejmwać w przyszłości zawód, który umożliwi robienie tego co się kocha, a nie tego czego co nie sprawia nam przyjemności, żeby więcej zarabiac. Mówiła, także, żebyśmy korzystali z życia, póki jesteśmy młodymi dziećmi i żebyśmy sie nie spieszyli do dorosłości.
Jakie wnioski ?
Zrozumiałam, aby nie przekładać rzeczy na później, bo tego później już może nie być.
Dlatego z moim przyjaciółkami wybrałam się dziś do galeri :D Tyle się nachodziłysmy :)
Z góry przepraszam za jakość zdjęć...

 
                                                     Okularki *.*
                                                   
                                               Każda ma coś pomarańczowego ^.^

                                                        Karolina :)

                                                       Patrycja :)



                                 Schody zawsze spoko (szczególnie, że same Cię wiozą do góry xD )



 
                                                      Upychamy kurtkę patrycji do jej plecaka
                                                      Wyglądało to bardzo smiesznie :D

                                          Tyle z mojej strony no i...
                                          Pamiętajcie nie przekładajcie nic na później :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, haha, pozytywnie! Buziaki ;*
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i fajne zdjęcia :)
    Zapraszam
    harrystylesfanfictionzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ;)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia
    Mogłabyś poklikać w linki pod ostatnim postem? To dla mnie bardzo ważne i na pewno się jakoś odwdzięczę.

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. No i pani sędzia ma rację :) trzeba robić to co się lubi ;) a zakupy się udały? :)
    pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już obserwuje mam nadzieje że również to zrobisz ponieważ to dla mnie ważne, z góry dziękuję i zapraszam



    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń