sobota, 17 maja 2014

Dzień Ziemi

Siemanko,
O jejuniu tyle się teraz dzieje, przez to mam Wam tyle do napisania, ale nie zmieściło by się to w jednym poście, więc dzisiaj trochę o spóźnionym Dniu Ziemi. Pogoda wczoraj nie zbyt dopisała, bo ciągle padał deszcz, mimo wszystko moja klasa poszła do miasta na rynek zoorganizować hapenning( czy jak to sie pisze). Większość naszych zabaw nie została przeprowadzona, przez te piękne słońce :D Wspólnie z moimi przyjaciółkami dzielnie dopingowałyśmy przedszkolaków na scenie, bo w końcu to było dla nich :)





Starsznie wszyscy zzmarźlismy i przemokliśmy, ale wchowawczyni była z nas dumna. A po za tym były ogłoszone wyniki konkursu fotograficznego, nie zajęłam żadnego miejsca, ale dostałam wyróżnienie i podusię, która już mam, więc pewnie sprezentuję ją siostrzenicy, która przyjedzie do mnie z Norwegii .

Z  góry przepraszam za jakoś zdjęć, ale robię wszystkie swoje zdjęcia komórką :)
Podoba Wam sie moja bransoletka z makaronu :P
Do następnego :*



4 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia i blog! :)
    Poklikasz u mnie na blogu w post z ciuchami? :) To dla mnie bardzo ważne :*
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/05/handpicklookcom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, nie mogę się doczekac następnego!!! :D
    Zapraszam na mojego bloga: http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdj:)
    może OBS za OBS?
    zacznij
    ola-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, na pewno był to udany dzień. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń