czwartek, 1 maja 2014

Rowerowo

Siemka,
Dłuugi weekend majowy już się zaczął, a ja z moimi przyjaciółkami postanowiłysmy go nie zmarnować. Każda z nas wcześnie skończyła lekcje albo ich nie miała, więc po południu urządziłysmy sobie wycieczkę rowerową na plac. Na placu się trochę pobawiłysmy niczym małe dzieci i pośmiałysmy. Potem przeszłysmy na boisko do koszykówki (wszystko to znajdowało się na orliku). Miło było patrzeć na małych chłopców, na boisku obok, jak mieli trening w piłkę nożną :) Po jakimś czasie jacyś chlopacy nas wygonili i wróciłyśmy do domu zachaczając o przystanek.
Teraz spowduję, że te post będzie dłuższy, ale nie mogę nie opowiedzieć o tej histori.
Jak wracałyśmy, jakiś chłopak chciał się popisać, nie wyszło mu to za dobrze, ale dostarczył trochę śmiechu.
Rozpędził sie i chciał nas ominąć na rowerze, niestety zachaczył o nóżkę od roweru i się przewrócił, dobrze, że barirka go zatrzymała, bo by wpadł do głęęęęboookiego rowu. Jego kolega zaczał się z niego smiać, a my widząc, że nic mu się niestało przyłączyłysmy się do jeko kolegi. Osobiście nie wiem czy śmiałam się z jego upadku, czy ze śmiechu jego towarzysza :D
Teraz pewnie pomyślicie, że jesteśmy okrutne, ale chcąc nie chcą to była jego wina. Dlaczego? Bo to on uderzył w Dorotę, a przecież widział, że jest mało miejsca na wyprzedzenie jej. A przede wszystkim mógł chociąż krzyknąć dla ostrzeżenia.
                             Ja jedyna w długich spodniach.....



                             Ten samolot koło nas krążył i krążył i krążył.
                             FBI na ziemię. Haha dziewczynki przedstawiły scenę przestępców i FBI ^^
         

                             #RAPER

                              Macie jakieś plany na majówkę ?

8 komentarzy:

  1. Ja nie mam żadnych planów na majówkę ale pewnie też pojeżdżę rowerem :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam planów :D świetne zdjęcia ;)

    http://cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zjęcie jest genialne :D
    Fajny nagłówek i ta historia
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. krzyczał przecież do mnie ,, ORO!!" xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kiedy?! Wtedy kiedy w Ciebie uderzył 0.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Majówka się już kończy. Ja spędzam ją w leniwym i błogim nastroju.
    Zapraszam do mnie. Może obserwacja?

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia. ;>
    radioactive15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń