poniedziałek, 5 maja 2014

Urodzinki


Siemanko,
Zgadnijcie czyja siostra miała wczoraj urodzinki, nie, nie moja siostra, wcale nie, to nie była moja siotra....chwila jednak moja :D A więc kochana siostrzyczka wczoraj skończyła 12 lat. Takie wielkie wydarzenie *.* Cały dzień stanął na głowie, każdy chciał, żeby był ona jak najlepszy, przez to wszyscy byliśmy spięci ip. Nie rozumiem po co się tym aż tak przejmować. Mama upiekła tort, a ja dołożyłam swoje świeczki no i oczywiście nie mogło zabraknąć PICOLO hahaha mówię wam tak się upiliśmy, że nic nie pamietaliśmy :P
Siostrzyczko jeśli to czytasz to... JESZCZE RAZ WSZYSTKIGO NAJLEPRZEGO :*******









                                                        A Wy kiedy macie urodzinki? Spędzicie je w gronie rodziny
                                                         czy raczej z przyjaciółmi ?

4 komentarze:

  1. Ja mam urodziny 26 września :) Spędzam je raczej z ze znajomymi :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak słodko, ja nie mam rodzeństwa :( Bardzo fajny i miły pościk !

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam urodziny 15 sierpnia i zwykle spędzam je z bff na skype :D
    Pewnie musiała być super zabawa :3
    dzisiajjestdobrydzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, że tak odświętnie obchodzicie urodziny Twojej siostry :)
    Zdjęcia miło się oglądało :)

    Zapraszam do obserwacji :) ~> Message to you

    OdpowiedzUsuń