piątek, 20 czerwca 2014

Cytaty


Cześć,

Jeszcze tylko tydzień i wakacje. Wy zapewne już nie chodzicie do szkoły, ale niestety ja muszę, gdyż dla mojej mamy nie ma opcji nie chodzenia na ,,lekcje''.  Dzisiaj wybieram się do babci na nocowanie, ale dla mnie to będzie ucieczka od rzeczywistości : >
Dzisiejszy post będzie z cytatami. Są dla mnie one ważne, sama nie wiem dlaczego. Może są w pewym sensie motywacją ?
Nie przedłużając:

Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.

Każdy kto chce znaleźć swoje miejsce na tym świecie, musi zacząć od zgubienia się.

Jesteśmy stworzeni z dwóch kontrastujących idei: miłości i strachu. Wybierz jedno z nich i żyj.

Przyszłość zaczy­na się dzi­siaj, nie jutro.

Wy­magaj­cie od siebie choćby in­ni od was nie wymagali.


Droga do celu to nie połowa przyjemności, to cała przyjemność.

Człowiek nie jest tylko sprawcą swoich czynów, ale przez te czyny jest zarazem w jakiś sposób „twórcą siebie samego”.

Nie wystarczy przekroczyć próg, trzeba iść w głąb.

Jeśli chcesz zna­leźć źródło, mu­sisz iść do góry, pod prąd.


Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp je słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące.

Nie wymażę niczego z mojego życia. Każda rzecz, każda najmniejsza rzecz doprowadziła mnie do tego, kim jestem teraz. Rzeczy piękne nauczyły mnie kochać życie. Rzeczy złe nauczyły mnie jak żyć.

Sa­mot­ność, często opi­sywa­na ja­ko zja­wis­ko ne­gatyw­ne, w kluczo­wych mo­men­tach nasze­go życia jest naj­lep­szą pod­porą, przy­jaciółką i po­mocą w od­najdy­waniu włas­ne­go 'ja'.

-Puchatku? -Tak Prosiaczku? -Nic- powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę - Chciałem się tylko upewnić, że jesteś.


                                           Który cytat się Wam najbardziej podoba ?

2 komentarze:

  1. Ładne cytaty, niektóre z nich na pewno wykorzystam;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń


  2. najlepszy ten z prosiaczkiem *.* też robie posty z cytatami!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń