poniedziałek, 23 czerwca 2014

Konkurs


Witam,
Dzisiaj 23, czyli dzień ojca. Ja już złożyłam życzenia i wręczyłam słodki podarunek, a wy ? Jeśli nie, macie jeszcze czas. Ale dzisiejszy post nie o tym. Jak to ja muszę się Wam pochwalić, że wygrałam konkurs fotograficzny, tak zajęłam I miejsce :) Nagrodę dostałam dopiero dzisiaj i jestem z niej zadowolona. Otrzymałam aparat(nic szczególnego, zwykła cyfrówka) oraz kartę pamięci do niego. Może wstawiane zdjęcia na bloga będą lepszej jakości.
Zaraz idę z nim na próbę, zobaczymy jak się sprawuje.
Jedna rzecz mnie tylko ciekawi, które zdjęcie wygrało, bo wysłałam trzy ? Oto one:





                                                    Jak spędzacie dzień Ojca?
                                                    Podobają Wam się moje zdjęcia konkursowe, co o nich myślicie?

8 komentarzy:

  1. Gratulacje zajęcia I miejsca!. :)) Piękne zdjęcia :** Myślę że wszystkie wzięli pod uwagę :))
    http://wstroneslonca021.blogspot.com/search?updated-min=2014-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2015-01-01T00:00:00-08:00&max-results=28

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zwierzaki :)

    Skomentujesz? :) Zaobserwujesz?

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeej, gratulację! Ale Ci zazdroszczę! :)))
    2 zdjęcie jest świetne! :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, jeśli chodzi o wspólną obserwacje :)

      Usuń
  4. powodzenia w konkursie w takim razie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też na dzień ojca dałam coś słodkiego. Ten aparat jest mega, nie ważne, że cyfrówka.
    Śliczne zdjęcia robi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuacje ! :D jakie śliczne zwierzaki

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne jest 1 cudowny piesek! Cudowny ♥
    Zapraszam również na mojego bloga :) Jeśli ci się spodoba skomentuj lub dodaj do obserwatorów. :)
    www.sue-sue2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń