niedziela, 8 czerwca 2014

PrZyjAźń


Hej,
Po tak długim czasie przychodzę do Was z postem. Niestety zbliżający koniec roku szkolnego nie pozwolił mi jeszcze myśleć o wakacjach. Doznałam trochę niesprawiedliwości w swojej wymarzonej szkole, ale dzieki przyjaciółkom staram sie o tym nie myśleć i iść na przód :D

Dopiero od niedawna znalazłam się w gronie prawdziwych przyjaciół.
Moja przyjaciółka z podstwówki po zakończeniu szkoły zerwała ze mną kontakt, trochę było mi przykro, żałowałam, ale teraz jest lepiej, choć byłyśmy papużki nierozłączki.

Cieszę się, że mam kogoś kto zawsze mi pomoże, pocieszy, będzie ze mną płakał, ale i ja czuję się im potrzebna.
Mówimy sobie wszystko, nawzajem się wspieramy, razem spędzamy czas. Przyjaźń to najcenniejszy dar ♥



                                         Zapraszam na bloga Karoliny i Natali:
                                                       KLIK KLIK KLIK


                                         Dziękuję za ponad 2000 wyświetleń :***
                                            i za każdy komentarz :***

                                        A wy macie szczerych przyjaciół?

6 komentarzy:

  1. Fajne masz przyjaciółki :)
    Wpadniesz? niktniezabierzemarzen.blogspot.com
    a może popytasz? ask.fm/grzecznajakaniolek

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/wasted.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia ! :) Super wam wyszły.
    Tak...Przyjaźń jest cenna.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jak tu fajnie! Wygląd świetny, notki pisane od serca, na pewno będę tu częściej wpadaać! <3
    Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com
    Trzymaj się ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)

    http://dreamsstation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ...aż mi się przypomniały Kucyki Pony: przyjaźń to magia. Czy jakoś tak... oglądałam to wieku temu :D

    OdpowiedzUsuń