niedziela, 29 czerwca 2014

♥ Wyczuwam wakacje ♥


Hejka, 

Już wakacje....nie mogę w to uwierzyć, ten rok tak szybko zleciał. W piątek było zakończenie, na którym oficjalnie dostałam promocję do następnej klasy z wyróżnieniem. Tak na świadectwie znalazł się czerwony pasek, ciężko zapracowany. Z dziewczynami wybrałam się po tym do kawiarni. A wczoraj z Dorotą pospacerowałyśmy po mieście i poszłyśmy nad Wisłę.






Moje plany na wakacje wyglądają tak : Po prostu ich nie zmarnować. Nie chcę siedzieć całe dni w domu, tego jestem pewna, ale nie wiem też co będę robiła. Pewnie wyjadę na nocowanie do babci i cioci, będę spotykała się przyjaciółmi no i pójdę do pierwszej pracy :)






Jakie macie średnie ?
Macie jakieś plany na wakcje?

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia:) Również miałam czerwony pasek na świadectwie (średnia 5,83 :) ) A plany na wakacje to jak zawsze same będą się układały spontanicznie... więc na razie niczego nie planuje :)

    Bardzo dziękuje za kliki na moim blogu :3 http://friendssblogo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cztery coś, trochę do paska zabrakło, ale nie przejmuję się tym :))
    plany na wakacje jak najbardziej są, przede wszystkim nie zostawić bloga i dodawać dużo, dużo stylizacji :) !

    Zapraszam do mnie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zamiar świetnie się bawić i duuużo w sobie zmienić! średnia 5.0 w tym roku ;)
    Chciałabym Cię bardzo serdecznie zaprosić na mojego bloga, zależy mi na tym żebyś go odwiedziła, gdyż dużo to dla mnie znaczy. Reaktywowałam go po sporej przerwie bo postawiłam sobie wielki cel na te wakacje aby zmienić swoje ciało i mam nadzieje że z twoją pomocą się uda ZMOTYWUJ MNIE PROSZĘ- proszę zajrzyj: http://mimi-runs.blogspot.com/ Bloga piszę o fitnessie, bieganiu, jeździectwie i tym co akurat siedzi mi w głowie. Serdecznie zapraszam! Będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz i zostawisz jakiś ślad!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam planów na wakacje pelen spontan ;D
    Klikniesz u mnie w linki sheinside ? proszę to dla mnie bardzo ważne ;)Pierwsza wspópraca , odwidzięczę się
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na wakacje nie planuję nic konkretnego, wolę spontaniczne wyjazdy, spotkania itp.! Oczywiście chcę spędzić dużo czasu ze znajomymi i rodziną, bo to jest jak dla mnie podstawa :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń