poniedziałek, 7 lipca 2014

Pierwszy tydzień ♥


Witam,
Za nami pierwszy tydzień wakacji, a ja już mam co wspominać. W poniedziałek  byłam na koloniach jelitowych organizowanych przez moją przyjaciółkę Karolinę oraz prze jej koleżankę. Nie ukrywam było po prostu super.  Poznałam dwie Julki i Gabrysia, który jest  mongolijczykiem i polakiem mieszkającym w Szwecji. Na obozie było siedmioro osób, sami przygotowywaliśmy śniadania, obiady i kolacje.
Po raz pierwszy spałam w namiocie :) Pierwsze dwie noce spaliśmy jednak w warsztacie, ze względu na deszcz i przemoknięte namioty, ale nie martwiliśmy się tym, gdyż była kula disco i piżama party z dyskoteką. 
              
                                                                                                                                                                                                                                                 Codziennie wybieraliśmy się rowerami do zieleniaka (sklep spożywczy), a także na dłuższe wycieczki . łącznie przez 4 dni przejechaliśmy ok. 40 km. 
Niezabrakło też zabawy w lesie, w którym znajdował się domek na drzewie, a także huśtawki.                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Stałam się też miłośniczką sportów ekstremalnych po tym jak wsiadłam z Karoliną, która nie miała wcześniej doczynienia z takim czymś, na quada. Omal nie wjechałyśmy w krzaki, namioty i w samochód. Nie tylko nam skoczyło ciśnienie, ale również dziewczynom i tacie organizatorki.

jednak spodobała mi się ta adrenalina, nie mogę doczekać się następnej jazdy :D




Ale to jeszcze nie koniec....W sobotę byłam na zawodach strażackich. Oczywiście pierwsze co zrobiłam poszłam kupić watę cukrową i z nią na ogladanie strażaków i mażoretek.
Z siostrą i koleżanką wyskakałam się na trampolinie, po czym zjawiłysmy się pod sceną. Niespodziewanie zobaczyłyśmy na niej 
,,Tercet, czyi kwartet'' Było miło zobaczyć na żywo Piotra Gąsowskiego i Hannę Śleszyńską :D 



                              A Wam jak minął pierwszy tydzień wakacji ?

6 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądacie, to musiał być ciekawy tydzień. Pełen wrażeń :)
    Udanych wakacji! :)
    Pozdrawiamy!
    http://thehauntedway.blogspot.com/
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie spędziłaś wakacje u mnie same nudy ale jutro jadę w góry :) Pozdrowionka XD
    julia-juulia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pierwszy tydzień zleciał bardzo dobrze, widzę ze u Ciebie tez naprawdę fajnie :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tak mało? 40 km? Ja w dzień przejechałam 93 :) Tą liczbę zapamiętam do końca życia...
    Fajnie ,że miło spędziłaś czas :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki Sheinside na moim blogu w najnowszym poście. To dla mnie dużo znaczy. Dla Ciebie to tylko kilka sekund , a dla mnie bardzo ważne. Wiem także ,że bez Ciebie mi się nie uda ...Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i stwierdzam, ze jest nawet fajny :-D

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń