środa, 6 sierpnia 2014

Co u mnie?


Hej,
Długo mnie nie było... Podczas tej nieobecności dużo się wydarzyło, trochę dobrego, trochę złego, ale nie będę Was zanudzała szczegółami. Dwa dni w szpitalu, okropność, mimo, że mi nic się nie stało, ale wystarczyło samo czekanie jednego dnia na mamę, drugiego na babcię, aby się przekonać jak bardzo go nie lubię. Po prostu nie mogę patrzeć na tych wszystkich ludzi, którym zdarzył się niefortunny przypadek albo zachorowali, jest mi wtedy ich  żal, że od razu smutek widnieje mi na twarzy.



Zauważyliście pewnie małe zmiany na blogu. Zmieniłam nagłówek, ale zostało coś ze starego, a także tło.  Długo myślałam nad nagłówkiem, gdyż nie wiedziałam w jaki kierunek mam iść, aż powstał ten. Mam nadzieję, że będzie Wam się teraz lepiej czytało posty ^.^



Odwiedziłam, także bibliotekę. Długo nie mogłam znaleźć czegoś dla siebie, dlatego poprosiłam panią bibliotekarkę, a ona zaproponowała mi nowy zakup, spadła mi z nieba, od dłuższego czasu pragnęłam przeczytać ekranizację, która niedawno była w kinach i, na którą nie chciałam iść spodowu książki. A jest to ,,Gwiazd naszych wina ''. Historia Hazel (bohaterki bestsellera) wciągnęła mnie już od pierwszej strony, dlatego chciałabym Wam ją polecić, zachęcam do jej przeczytania *-*





Na końcu chciałabym Was prosić, abyście w komentarzach zadawali mi pytania, gdyż planuję post Q&A (pytania i odpowiedzi). Twórców najkreatywniejszych pytań polecę w poście :D


Wy też nie lubicie szpitali?
Podoba Wam się nowy nagłówek? Liczę na szczere opinię.
Słyszeliście o ,,Gwiazd naszych wina '' ?

21 komentarzy:

  1. ja na szczęście nigdy nie leżałam w szpitalu, a mam 22 lata :)
    mam nadzieje ze z Twoim zdrrowiem juz wszystko wporządku :)

    Obserwujemy? jjustyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog.
    Obserwujemy? http://lucyfarnaef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nie lubie szpitali ehh
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nienawidzę przebywać w szpitalach brrrr... najgorszy jest ten zapach no i widok chorych osób, a szczególnie za serce łapie gdy widzimy malutkie dzieciaczki.
    Nowy nagłówek bardzo mi się podoba, a "Gwiazd naszych wina" oglądałam i czytałam. Oczywiście książka była o niebo lepsza więc ten zakup to świetna sprawa. Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo nie cierpię szpitali , BRR... :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeczytam tą książkę :)
    Pytania do Q&A
    1.Twoje życie składa się większości ze zwycięstw czy porażek?
    2.Dlaczego przyjaźń jest tak ważna ?
    3.Chciałabyś mieć swojego klona?
    http://vampimeow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek jest śliczny! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się tu podoba. Będę zaglądać częściej :)!

    Mam prośbę :)
    Mogłabyś kliknąć w link od sukienki w ostatnim poście lub banner sheinside? W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście :)!
    paula-paulka.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również czytałam tę książkę i jestem pod wrażeniem :)
    zapraszam
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagłowek ładny,a gwiazd naszych wina chętnie przeczytam :D
    U mnie konkurs fotograficzny,zapraszam ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie mam jakiejś fobii, jeśli chodzi o szpitale, nawet mogłabym bywać tam częściej, by poznać je z nieco innej strony.
    Mnie ta książka jakoś specjalnie nie wciągnęła, ale film jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham ta ksiazke, ja chce byc lekarzem wiec nie moge sie bac szpitali :d
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam. Dla mnie książka średnia. Przewidywalna. Filmu jeszcze nie oglądałam.
    Twój ulubiony zespół?
    Jesteś Kwiatonator, Beliber, Saszanator czy inne -itator?
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przeczytać tą książkę w najbliższym czasie:)
    Nagłówek jest świetny i szczerze to mówię:)
    Ciekawy blog:)
    Co powiesz na obserwację za obserwację???
    Odpowiedz u mnie ,a ja na 6785% się odwdzięczę!
    Pozdrawiam:*
    http://young-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, ze u mnie w bibliotece nie ma nowości :(
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UWIELBIAM OWOCE a Ty zrobiłaś mi na nie chęć :D

      Byłabym CI bardzo wdziecna a jesli zaobserwowałabyś mojego bloga http://pastelowesny.blogspot.com/

      Usuń
  16. Za co kochasz lub lubisz swoje przyjaciółki?
    Jak z przyjaciółkami lubisz spędzać czas?
    Jak mają na imię twoje dwie największe przyjaciółki?

    OdpowiedzUsuń
  17. szpital wcale taki okropny nie jest, ja przynajmniej w miare dobrze spędzam tam czas.

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia

    Jak spędzasz wolny czas?
    Co zabrałabyś na bezludną wyspe?
    Jaki masz styl

    buziaki:*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń