poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Rocznicowy Q&A


Aloha wszystkim,
18 sierpnia, równy rok temu opublikowałam swój pierwszy post :D A więc dziś obchodzę pierwszą rocznicę bloga, z tego powodu piszę dla Was post pytania i odpowiedzi, żebyście mnie bliżej poznali. Pytań było mało, więc siostra mi dorzuci coś od siebie hehe. ZACZYNAMY 


1.Twoje życie składa się większości ze zwycięstw czy porażek ?
Zależy co rozumiemy przez słowo zwycięstwo, a co przez słowo porażkę...
Wydaje mi się, że jestem osobą, która czyni małe rzeczy, aby być szczęśliwym, wkłada w to serce i osiąga cel, zwycięża.


2.Dlaczego przyjaźń jest taka ważna ?
Mogłabym tu pisać w nieskończoność...więc streszczę,  Bo każdy jej potrzebuje.


3.Chciałabyś mieć swojego klona?
Chciałabym , ale tylko na jeden dzień
fajnie byłoby siebie zobaczyć 

4.Twój ulubiony zespół
5 Second Of Summer, ale lubię też One Republic i Maroon 5


5.Jesteś Kwiatonator, Beliber, Saszanator czy inne -inator ?
Jestem Arianator i może nie inator, ale Lodofanatica.


6. Za co kochasz lub lubisz swoje przyjaciółki.
Są dla mnie ogromnym wsparciem, zawsze mogę się wygadać, a czas spędzony z nimi jest niepowtarzalny i zawsze jest dużo śmiechu :D


7.Jak lubisz spędzać czas z przyjaciółkami ?
Na 1000 sposobów.


8.Jak maja na imię Twoje dwie najlepsze przyjaciółki
Nie potrafię wymienić tylko 2 :/
Agnieszka, Patrycja, Karolina, Natalia, Karolina, Dorota .


9.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Lubię Sinsay, Bershkę, New Yorker i wiele innych...


10. Z jakich stron internetowych korzystasz?
Korzystam z wujka Google, cioci Wikipedi, Facebook'a, Blogger'a (?), Instagrama, YouTube, Ask'a (od wczoraj ), We♥it, Ulub.pl, Zalukaj.tv




11. Jak spędzasz wolny czas ?
Różnie, zależy od humoru i pogody.
Lubię poczytać, pojeździć na rolkach, spotkać się ze znajomymi, pobiegać itp.


12.Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
Jakiegoś ludzia :)


13.Jaki masz styl?
Jeansy + jakiś T-shirt, nic wielkiego.


14.Masz jakieś pasje ?
Bloggowanie, Rolki, Taniec ♥

15.Lubisz chodzić do kina? Jakie filmy lubisz?
Lubię kino. Filmy? Różne, komedie, romantyczne, fantasy....





Bloggerki, które zadały cudowne pyatnia :
http://vampimeow.blogspot.com/http://operacja-kojot.blogspot.com/crazy-life-by-angelika.blogspot.com

A wy macie jakieś pasje ?
Podobał Wam się taki post ?

 

11 komentarzy:

  1. barddzo mi sie podobają twoje pasje! Duzo sie mozna dowiedziec z tego postu ;)

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> ♥Mój post - klik ♥ (wzamian masz szanse ze Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post oraz wspaniałe zdjęcia :)
    Zapraszam na mojego bloga: http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/
    KOM=KOM
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Ja też jestem Arianator :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis i ciekawe odpowiedzi <3

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i mądre odpowiedzi. Śliczne zdjęcia :D ! Wytrwałości na blogu ;) http://natalkowo333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post i blog !
    zapraszam do mnie
    zozolekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi :) Ładnie wyglądasz :)
    Obserwuję i liczę na UCZCIWY rewanżyk <3 <3 <3 Dziękuję :* :)
    http://sandy-modness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne odpowiedzi i śliczne zdjęcia :)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy! Fajne odpowiedzi i super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia.Mądre odpowiedzi.

    everything-you-needy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy :) Fajne odpowiedzi, lubię takie posty :*

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń