czwartek, 11 września 2014

Photo

Cześć, 
Siedzę sobie teraz na łóżeczku, chora i piszę do Was, przez ostatnie dni nie miałam na nic siły, po prostu choroba mną zawładnęła, a niby zwykłe przeziębienie. Drugi tydzień szkoły prawie za nami, teraz dopiero się ją odczuje. Przyszły tydzień mam zawalony kartkówkami, klasówkami itp... więc mogę na bloga nie mieć czasu, podczas, gdy w mojej głowie jest tyle pomysłów, ale co zrobić. Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami. W zeszły weekend byłam z rodzinką na grzybach... no cóż Kinga nie jest w tym za dobra, ale lubi wyciszyć się spacerując po mięciutkim mchu i słuchać śpiewu ptaków. Nie przedłużając ....PHOTO ♥












                                         Lubicie spacery po lesie?
                                         Jesteście dobrzy w grzybobraniu?
                                         Co myślicie o zdjęciach?
                                         

6 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, szczególnie to z siatką :)
    dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję choroby, zdrówka! ja lubię spacery po lesie :)

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia... mają w sobie to coś ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej :* Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam las spacery po lesie i fotografowanie leśnych roślinek :)
    A co do zdjęć cudowne jest to ostatnie z koniczynką i to chyba z jarzębiną tak właściwie nie jestem pewna czy to nie inne roślina :P Inne zdjęcia są dość przeciętne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ajastrzabek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń