poniedziałek, 10 listopada 2014

DIY


Hejo,
dzisiaj przychodzę do Was z łatwym, a jednocześnie funkcjonalnym DIY. Jest to mój pierwszy post tego typu, więc proszę o wyrozumiałość, gdy coś będzie nie tak :)  Nie ma co dalej przedłużać, zaczynamy !

Co będzie nam potrzebne:
   ○ drewniane spinacze
   ○ farby akwarelowe (lub plakatowe, zależy jaki efekt się chce uzyskać)
   ○ pędzelki
   ○ woda w kubeczku (będzie ona potrzebna wyłącznie do malowania)
   ○ gazety

Co trzeba zrobić ?
  Należy wziąć spinacz i zacząć go po prostu malować, trzeba pamiętać, jeśli malujecie akwarelami nie należy nakładać grubej warstwy oraz nie przesadzić z wodą. To również zalicza się do malowania plakatówkami. Jeśli jednak chce się uzyskać efekt ( jak na drugim zdjęciu)należy nanieść dużą ilość farby i po paru chwilach, gdy farba troszkę wyschnie (nie do końca) zebrać ja papierem.
Jeśli chodzi o dobór kolorów, nie musicie się ograniczać do jednolitego koloru spinacza. BĄDŹCIE KREATYWNI !



Do czego takie spinacze mogą służyć ?
 Ja używam ich jako dekoracja oraz przypinam nimi karteczki, na których napisane są rzeczy, które muszę wykonać albo, które przypominają mi o czymś np. o zbliżającym się sprawdzianie  z biologi .


                                                   Podoba Wam się DIY ?
                                                   Co sądzicie o takim użyciu spinaczy?

13 komentarzy:

  1. Świetne DIY :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :D. Też bardzo chciałabym takie zrobić ,tylko że w białym kolorze :D
    ✿Zapraszam na konkurs - do wygrania post promujący :))✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/my-must-have-comsetics-for-fall.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super diy i swietnie pomysly na zastosowanie ! ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł ! :)
    Bardzo lubię twojego bloga , przyjemnie się go czyta.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) W obiektywie życia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na DIY. Na pewno wypróbuję tylko może w innych kolorach ;)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł :) fajny blog :)

    Zapraszamy do nas dopiero zaczynamy ;) http://twocreazygirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł i na dodatek fajnie to wygląda :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł, ja bym na pewno pomalowała je na biało :D :) Natomiast w kolorowej wersji jest równie ciekawie i fajnie ♥

    Zapraszam:
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny kształt komentarzy... http://popierwszeszczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. http://twosistersbloog.blogspot.com/2014/12/winter-wishlist.html komentarz, follow? :)

    OdpowiedzUsuń