czwartek, 20 listopada 2014

To już 14 lat ...


Hejo,
W tym miesiącu miałam swój wyjątkowy dzień, który jest tylko raz w roku. Mówię tu o urodzinach, które miałam 2 listopada. Z tej okazji w zeszłą sobotę zaprosiłam najbliższe mi osoby do siebie. Trzy przyjaciółki były u mnie po raz pierwszy, więc trochę się obawiałam, że nie będą czuły się swobodnie itp... jednak atmosfera była wspaniała, lepiej tego dnia bym sobie nie wyobraziła, mimo że nie czekałam na przystanku machając ... Dziewczyny zostały, także u mnie na noc, więc całą noc spędziłyśmy gadając, malując się i odgrywaniem scen z top model. Takie wyprawienie urodzin jest nie lada wyzwaniem, gdy wraca się do domu po 16 zmęczonym po paru godzinach siedzenia w szkolnych ławkach, dlatego bardzo ważna jest dobra organizacja, niestety której mi trochę brakowało,w wyniku paru spraw. Oprócz tego, mam dla was jeszcze jedą ważną radę : Niech będzie spontanicznie. Uważam, że tego u mnie nie brakowało, gdyż w jednej chwili szukałyśmy papierków od cukierków w ciemnościach, a już za chwile, siedziałyśmy przy jednej butelce wymyślając dla siebie zadania. Na moim przyjęciu nie mogło zabraknąć adrenaliny, którą dostczył filmik. Wspólne nagrywanie przyniosło nam dużo śmiechu, jak i strachu, efekt końcowy możecie zobaczyć sami .



                                                   





Gorąco zachęcam do obejrzenia filmiku ,nie ze względu, że jest on moich przyjaciółek albo, ze jestem na nim ja, ale dlatego, że jest po prostu GENIALNY ... 


             

Na zdjęciach nie ma wszytskich,ale na filmiku jest każdy  Chciałabym, także pozdrowić moje dziewczyneczki i serdecznie im podziekować, za to, że były <3
Zastanawiam się czy nie napisać postu o przygotowaniu takiego przyjęcia. 

Co o tym myslicie?
Podobał Wam sie filmik, co o nim sądzicie ?



9 komentarzy:

  1. Masz fajny pokój :) świetny post :) wszystkiego najlepszego :)

    http://anxo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnionego wszystkiego najlepszego :D
    Oj fajnie masz,14 lat ,lekko w szkole.Ja już(jeszcze?) mam 16 lat i jestem w 1 klasie ekonomicznej-nauki po szyje ale jakoś leci :)
    Ładny pokój :D
    Pozdrawiam i zajrzyj czasem :)
    arbuzowamieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje że urodziny udane :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bat\rdzo fajne te urodzinki były :)
    Pewnie napisz taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski ten filmik :)
    Zapraszam
    http://b-y-n-i-k-i-t-a.blogspot.com/
    oraz
    do-not-run-away-from-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione, ale szczere sto lat! C:

    OdpowiedzUsuń