niedziela, 14 grudnia 2014

Nie mogę się doczekać ...

Santa tell me if you're really there ... 
 Jest nowy teledysk Ariany Grande, jeju jak się cieszę, piosenka genialna, słucham jej bez przerwy aaaaaaaaaa



Hejka wszystkim,
Jak mija niedzielne popołudnie ? Szczerze powiem wam, że nauczyciele mogliby odpuścić te wszystkie sprawdziany i kartkówki w ostatnim tygodniu, a tak w ogóle wiecie, że został tylko jeden tydzień, w którym musimy chodzić do szkoły i to w tym roku ?
W dzisiejszej notce chciałabym Wam przedstawić to, czego już nie mogę się doczekać :

♥ Przede wszystkim Świąt. Sądzę, że każdy z niecierpliowścią na nie czeka, aby wspólnie z rodziną podzielić się opłatkiem, złożyć życzenia, zasiąść do stołu, na którym znajduje się 12 dań. No i jeszcze choinka... Zakładając bombki, zapewne pokłuje się o igły świerka, ale i to jest wspaniałe.

♥ Jasełek. W tym tygodniu przede mną trzy wigilie, na dwóch wystąpię wraz z moich ukochanym kółkiem teatralnym w jasełkach. Nie są one zwyczajne, no wiecie z pasterzami, Maryją, Józefem. Te chwytają za serce i odwołują się do współczesnego pośpiechu przed świętami. Ukażemy także, postać św. Mikołaja, który naprawdę istnieje.



♥ Śniegu. Tęsknię za tym białym puchem, który skrzypi pod butami. W tę zimę jeszcze nie miałam okazji złapać białego płatka śniegu...niestety. Z nim wiąże się następne oczekiwanie, którym jest ulepienie bałwana z marchewkowym nosem.

♥ Sylwestra. W tym roku prawdopodobnie spędzę go z przyjaciółkami. Cieszę się, że to właśnie z nimi powitam Nowy Rok.


 Na końcu chciałabym bardzo podziękować za ponad 30 komentarzy pod ostatnim postem, to dla mnie bardzo dużo znaczy, jest to dla mnie znak, że może jednak robię coś dobrze. Wkładam dużo serca w blog, mimo, że może tego nie widac, ale jest on dla mnie bardzo ważny, ale i Wy, którzy czytacie moje przemyslenia jesteście równie ważni ♥
A Wy czego nie możecie się doczekać ?

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać twojego bloga,jesteś moim wzorem do naśladowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest wspaniały uwielbiam go czytać!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jakie masz słodziutkie dołeczki *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia ♥
    http://magy-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą piosenkę <3

    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie mogę doczekać się świąt :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. no to odliczamy!
    Weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę się doczekać sylwestra i Lutego.
    Sylwester już niedługo, ale za Lutym to sobie trochę poczekam:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta piosenka, ja teraz przede wszystkim nie mogę doczekać się Świąt :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też liczę na białe święta :d
    zapraszam http://petalum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Przychodzę do Ciebie z informacją o nominacji do Libster Blog Award :) Mam nadzieję, że weźmiesz udział :D http://best-frieend-forever.blogspot.com/2014/12/nominacje-do-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mogę się doczekać świąt ! :)
    http://blog017.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego tego co ty, prócz jasełek. Nieszczególnie mnie one kręcą:)

    zapraszam: http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ;)
    Może obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie w komentarzu ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Białe święta <3
    Może wspólna obserwacja? ;) zacznij i napisz a na pewno się odwdzięczę
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjecia Ładny Pingwinek :D

    Życzę Ci zdrowych i spokojnych świąt, i aby wszystkie twoje marzenia sie zpełniły ;)

    Mój Blog ~ Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny post ;) piosenka *.*
    obs?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń