poniedziałek, 22 grudnia 2014

Świąteczne DIY

Witajcie,
Nie mogę uwierzyć, że pojutrze już wigilia. Przygotowania do niej są intensywne, ale nie zabrakło mi czasu ,aby coś tu napisać. Dzisiaj przygotowałam dla Was pomysły na dekoracje. Mój pokój cały jest w różnych łancuchach i bombkach, ale nie ma co przedłużać..

                                                            Łańcuch z choinkami



Z kartki bloku technicznego wycięłam choinkę, następnie przykleiłam ją do papieru (do pakowania prezentów) i ponownie wycięłam. Taśmą klejącą przylepiłam do sznureczka. I gotowe.

                             Dwa sposoby na świeczniki ze zwykłych słoiczków
                                                 


Z taśmy dwustronnej wycięłam serduszko i przykleiłam na wewnętrzną ścinę słoiczka. Później po jego wnętrzu rozprowadziłam klej i wsypałam brokat. Resztę po prostu wysypałam.



Po ścianach drugiego słoiczka również rozprowadziłam klej, tylko, że po ścianach zewnętrzynych. Następnie od dołu zaczęłam owijać go białą włóczką.


Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Aparat nie chciał mi łapać ostrości, więc zdjęcia są trochę rozmazane....mam nadzieję, że wybaczycie.

A wy w jaki sposób dekorujecie swój pokój na Święta Bożego Narodzenia ?

7 komentarzy:

  1. Świetne pomysły :).Ja też często własnoręcznie dekoruję swój pokój:)
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają! :D szczególnie drugi pomysł, na pewno spróbuję :>

    http://nataliaa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne masz dekoracje, ja mam tylko kolorowe lampki i świąteczne figurki :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysły naprawdę niezwykłe :) Ostatnie zdjęcie szczególnie mi się podoba :)
    obs/obs ? jeśli chcesz zacznij rew.100 %
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne diy ;)
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=piyXrZGx-oc

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te pomysły :)

    OdpowiedzUsuń