sobota, 6 grudnia 2014

Ulubieńcy

Witam,
Dzisiaj chciałam napisać jakiś post tematyczny, ale wątpię, że byłby on o tematyce pozytywnej, gdyż w ostatnich dniach mimo uśmiechu na twarzy, jest mi strasznie źle. Czasem przychodzi taki czas, niestety.
Dlatego też piszę teraz swoich ulubieńców miesiąca, bo co innego poprawi humor niż rzeczy, które po prostu lubisz?


Ulubiony napój : Zielona herbata z opuncją i mango oraz z pigwą i granatem. Od niedawna w chłodne wieczorki zamiast zwykłej rozkoszuję się zieloną herbatką. Na początku mi nie smakowała, jednak teraz nie wyobrażam sobie dnia bez niej.



Ulubiona artystka : Hayley Kiyoko. 
Nazwisko pewnie Wam nic nie mówi, grała ona w,,Lemoniada Gada'' i w ,,Scooby Doo''. Jest, także piosenkarką, przez to znalazła się w moich ulubieńcach. Od pewnego czasu słucham jej piosenek i jeszcze mi się nie nudzą. 





Ulubione kosmetyki : krem do rąk i pomatka do ust. Obie rzeczy są z firmy oriflame. jestem z nich bardzo zadowolona, szczególnie z kremu, gdyż niektóre kremy nie wchłaniają się tak dobrze, przez co przez długi czas mam strasznie natłuszczone dłonie i nic nie mogę nimi robić.
Krem nie jest mój, tylko mojej mamy, ale cśiiii ...


Ulubiona Vlogerka : Banshee. Po protu ją lubię, lubię jej filmiki, jej kreatywnosc, jej podejście do życia, jej nieprzewidywalność 



Ulubione ubranie: sweter. Jest mega ciepły i ma ciekawy krój, gdyż z przodu jest trochę krótszy.


Ulubiona strona internetowa: we ♥ it (weheartit.com). Strona na której serduszkuje się obrazki, można dodawać swoje z internetu, a także swoje zdjęcia. Pokochałam tę stronę i gorąco zachęcam do przyłączenia się. Moje

Ulubiony film : If I stay (zostań, jeśli kochasz). Chciałam na ten film iść do kina, jednak teraz cieszę się, że na niego nie poszłam, gdyż jestem osobą wrażliwą, która naprawdę wczuwa się w film, i prawie przez cały film łzy leciały mi z oczu, czasem były one łzami smutku, łzami współczucia, wzruszenia, radości. Jest to piękny film, każdemu polecam, na dłuższe grudniowe już wieczory.



Ulubione wydarzenie, rzecz, zdjęcie. Rzeczą są świeczki zapachowe, przedstawione na zdjęciu, które wykonała moja przyjaciółka na mich urodzinach.


                                           
                             Co sądzicie o ulubieńcach?
                          Macie swoich ?


38 komentarzy:

  1. Tez lubię tę herbatę i wiem kim jest Hayley, bo oglądałam "Lemoniada Gada" kiedyś :)
    Zapraszam!
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jak zwykle świetny.. Ale najbardziej przykuwa uwagę zdanie ''Dzisiaj chciałam napisać jakiś post tematyczny, ale wątpię, że byłby on o tematyce pozytywnej, gdyż w ostatnich dniach mimo uśmiechu na twarzy, jest mi strasznie źle.'' Co się dzieje? Martwię się..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenki nie przypadły mi do gustu, od herbaty jestem uzależniona, sweterki - idealne *.*, a jeśli chodzi o "If I stay", to najpierw chcę przeczytać książkę :)
    design-anon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musze obejrzec ten film, zabieram sie do niego juz kilka tygodni:) tez kocham swieczki;d
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na filmie "zostan, jesli kochasz" w kinie i jest na prawde cudowny, płakałam jak głupia! <3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    (Chce zebrac 500 obserwatorów do końca grudnia i jeśli chciałabys mi pomóc to bardzo o to prosze, oczywiście się odwdzięcze! <3)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam parę filmików Banshee i na skoku w stroju świni całkiem się uśmiałam, ale to w ogóle nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubiency :)
    Uwielbiam zielona herbate i filmiki Banshee :)

    Zapraszam do mnie , moze wspolna obserwacja ?

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. If I stay <3 czytałam książkę i oglądałam film - po prostu genialne!

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę oglądnąć ten film! dużo pozytywnych opinii o nim czytałam :)
    ♡ zgłosisz się na konkurs? 3 osoby wygrywają :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Banshee.
    CZytałam książkę i oglądałam If i stay ♥ Kocham to ♥
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)
    Odpowiedź u mnie♥
    http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bardzo lubię piosenki Hayley :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajni ulubieńcy ,też lubię tą herbatę

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim ulubieńcem jest serial Brzydula :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świeczki zapachowe, swetry, weheartit ♥♥

    Zapraszam do mnie: szczurek-j.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne kolorki tego sweterka :)
    może obs za obs? daj znać u mnie http://minthairr.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetni ulubieńcy! :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten film i również się cieszę, że nie poszłam na niego do kina :) wyszłabym cała zaryczana

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialni ulubieńcy! Również niezwykle podziwiam i bardzo lubię Banshee. A jeśli chodzi o picie herbaty to akurat jedne z moich największych uzależnień :)

    Blog dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. świetni ulubieńcy też kocham zostań jeśli kochasz ! :)

    Może wspólna obserwacja ? - ja już :)
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie śpiewa ta dziewczyna:)
    Nigdy nie piłam zielonej herbaty, tak szczerze, ale chciałabym.
    Kocham Banshee!

    zapraszam na świąteczne giveaway z sheinside: http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię tego typu posty. :) Ja chcę zobaczyć ten film, ale jakoś nie mogę się za to zabrać. Uwielbiam zieloną herbatkę, swetry i Zuzię - widzę, że mamy dużo wspólnego. Ładny wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajni ulubieńcy :)
    http://robotkidreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodki sweterek :) Film jest cudowny, widziałam :)

    Pozdrawiam - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam i widziałam If i stay. Genialna książka i film. W styczniu wychodzi druga część Wróć, jeśli pamiętasz :) Ja od razu kupuję.
    Pozdrawiam!
    niebieskie migdałki

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio też polubiłam stronę weheartit :)
    Super ulubieńcy!
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: he-future-is-ours-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajni ulubieńcy :D
    Też uwielbiam tą apkę ! :D
    Może obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam tę herbatę! Mam w domu taką samą :D
    +A ten film muszę koniecznie obejrzeć!

    MINIMALISTYCZNY ◘

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy post, bardzo fajny blog będę zaglądała tu częściej ;)
    zapraszam do mnie!
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba zacznę słuchać tej piosenkarki, kojarzę ją z Lemoniady Gady! Może wspólna obs? Bo bardzo podoba mi się twój blog. Odpowiedź napisz u mnie. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja aktualnie nie rozstaję się z moim aparatem i dwoma obiektywami :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja strasznie polubiłam gry, oglądam często gry na yt, jak Rezi czy Stuu gra XD wiec no:d

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam na "Zostań jeśli kochasz" w kinie. Nikt się nie krępował, cały czas było słychać opakowania od chusteczek, naprawdę fajny film :D

    http://nataliaa-bloog.blogspot.com/2014/12/jeden-z-prezentow-od-kolezanki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń