poniedziałek, 19 stycznia 2015

Babeczki



Cześć i czołem,
Cudowny poniedziałek, tak też nie wierzę, że tak zaczynam post. Cudowny tylko dlatego, że wolny, otóż właśnie dziś rozpoczęłam ferie,a rozpoczęłam je od pożądnego wyspania się i powiem, że udało mi się, spałam 15 godzin, u mnie to jakiś rekord
Przygotowałam dla Was przepis na babeczki.  Tego przepisu stosuję już od bardzo dawna i jest cudowny. Naprawdę polecam, babeczki nie są ani za suche, ani za wilgotne (?!)

Składniki : (na około 25 mini babeczek / 12 zwykłych )



1 3/4 szklani mąki

2 łyżeczki proszku do pieczenia

1/2 łyżeczki sody

3/4 szklanki cukru pudru

1 szklanka mleka

1 jajko

3/4 szklanki oleju

1 łyżeczka ekstratu z wanilii

Jeśli chcecie czekoladowe babeczki wystarczy dodać 2 łyżki dobrej jakości kakao


Sposób przygotowania :
Wszystkie składniki włóż do dużej miski i zmieszaj. następnie przygotowaną masą wypełnij foremki i włóż do piekarnika na około 20 min. Piekarnik powinien być ustawiony na 190*C.









A wy macie już ferie?
Lubicie działaś w kuchni jak ja ?
Co sądzicie o przepisie?

12 komentarzy:

  1. wyglądają smakowicie ! chętnie wypróbuję :)))
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam :3
    NO :)
    Jest bardzo pyszny :D
    Chętnie zrobię takie babeczki w domu
    Obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo apetycznie , myślę , że je zrobię na weekend ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przepis.. ja uwielbiam babeczki :D
    A ferie już mam ❤

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Achh smacznego . strasznie łatwy ten przepis ;)
    Obs za obs na bloggerze? Zacznij kochana a się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis mega pyszne <3 :3 próbowałam ;) ja niestety nie mam jeszcze ferii ;( dopiero 14 lutego ;( :) twój blog bardzo mi się podoba ;) obserwuję ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć masz bardzo ładny blog. Co powiesz o wzajemnej obserwacji? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi w kom. że teraz moja kolej. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. proste i pyszne! :) świetny przepis:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń