wtorek, 6 stycznia 2015

Nowy rok

Czeeeść,
Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą (i tak wszyscy wiedzą ) od 6 dni mamy rok 2015. Wraz z nim przybyła nadzieja i wiara, że ten rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego. Zabawne potrzebujemy specjalej okazji, aby ,,ulepszyć'' swoje życie. Każdy zapewne sporządził swoją listę postanowień. Niektóre punkty z listy zapewne przez jakiś czas będziemy starać się osiągnąć, a o niektórych zapomnimy za parę tygodni. Moja będzie powieszona tuż nad biórkiem, aby każdego dnia w tym roku pamietać o niej. Zanim jendak powitaliśmy nowy rok, każdy zapewne w taki albo inny sposób żegnał się ze starym.  Zatem...




            W jaki sposób pożegnałam się ze starym rokiem?


Sylwestra spędziłam wraz z moimi przyjaciółkami u jednej z nich. Po raz pierwszy napiłyśmy się herbaty z mlekiem i powiem Wam, że herbata nie za bardzo zmieniła smaku, stała się taka bardziej mleczna :D Nagrywałyśmy, także filmik na kanał dziewczyn NA WIERZBIE Nie zabrakło też trochę ruchu gdyż o 3 w nocy zaczęłyśmy tańczyć. Równo o północy wzięłyśmy kieliszki okrzykując nowy rok. W kieliszkach oczywiście był picolo :D Niestety była straszna mgła, wiec za bardzo nie było widacć rzeczy, na którą trochę długo czekałam. Mianowicie fajerwerki. W ten oto sposób położyłyśmy się spać o 6 rano.




Co postanowiłam na nowy rok ?

☼ Przeczytać 12 książek ( nie licząc lektur, które rzadko czytam)
☼ Być odważniejszą
☼ Pracować nad organizacją
☼ Pielęgnować przyjaźnie
☼ Wyjechać za granice
☼ Spełnić 2 marzenia
☼ Stworzyć SWÓJ pokój
☼ Rozwijać swoje zainteresowania





A Wy macie jakieś postanowienia noworoczne?

7 komentarzy:

  1. Pewnie spedzilas cudownie sylwka : D jakie mam postanowienia: więcej się uczyć, cwiczyć codziennie pisać codziennie na blogu ;-) powodzonka z twoimi! :*

    Poprostunati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 12? Lada wyzwanie! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwałości w postanowieniach. Świetnie się pewnie bawiłyście ;)
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia z przyjaciółkami :) Jak ja wstawiam z moimi, to uważają, że robię to dla fejmu XD
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/diaries.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu widac ze swietnie sie bawilyscie, super pozytywne zdjecia :)

    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam żadnych postanowień. Uważam że na decyzje mamy cały rok a nie jego koniec :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń