wtorek, 3 lutego 2015

Znów do szkoły

Siemanko,
Już po drugim dniu szkoły jestem zmęczona i nie mogę doczekać się upragnionego weekendu. Może to być spowodowane moim lekkim przeziębieniem. W ferie każdy spacer kończył się na tym, że lądowałam śniegu, przez co byłam cała mokra i mogłam się narazić na chorobę. No i się naraziłam. A tak naprawdę po szkole nie mam za dużo czasu, aby odpocząć. Nie wiem, jak można być tak niewyrozumiałym. Nauczyciele nie musieli sprawdzać naszych sprawdzianów i kartkówek, za to my, uczniowie, musieliśmy odrobić pracę domowa, którą nam zadali i jeszcze się nauczyć bo przecież trzeba być przygotowanym do kartkówek. Choć nie mogę mieszać wszystkich nauczycieli do jednego worka, niektórzy są naprawdę wobec nas w porządku.
Ale wracając wspomnieniami do ferii zimowych, minęły bardzo miło, jak i bardzo szybko. Och co ja bym dała za jeszcze trzy dni wolnego. Jeśli dopiero je zaczynacie wykorzystajcie je jak najlepiej. Myślę, że ja wykorzystałam je najlepiej jak mogłam. Byłam u babci, odwiedziła mnie ukochana kuzynka, wraz z przyjaciółkami byłyśmy na kręgielni, a także trochę poleniuchowałam, dzięki czemu bardzo odpoczęłam.   Poniżej możecie zobaczyć zdjecia, które wykonała Karolina, moja kuzyneczka ^^







Wy też uważacie, że trudno jest wrócić do szkoły po dwu tygodniowej przerwie?
Jak Wam mineły ferie, a możecie dopiero je zaczynacie ?

13 komentarzy:

  1. Ja zaczelam od poniedzialku, jestem wrecz wykonczona. Powrot bo takim czasie zawsze jest trudny. Ja pobswietach nie moglam ske ogarnac i przestawic :) milego dnia!!


    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetne :)
    Ja skończyłam ferie i już od poniedziałku chodzę do szkoły :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem przeziębiona, a ferie zaczynam 14 lutego:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję♥

    crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia? swietne! a notka bardzo przyjemna w czytaniu..czekam na notke z inspiracjami:)
    + mam prośbę, klikniesz w link podany na końcu notki u mnie? to wazne! NOTKA, KLIKAJ!!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjecia cudowne :)

    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia !
    Ja ferie zaczynam od poniedziałku ! :))
    Zapraszam w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/
    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero zaczyna ferie. Chyba przeznaczę je głównie na odpoczynek, ale na zabawę też się znajdzie czas ;). Ostatnio bardzo miła nauczycielka powiedziała "Jeśli nauczyciele chcą wymagać od nas przestrzegania regulaminu, sami powinniśmy się do nich stosować." Ma rację, co zresztą też pasuje do twojej wypowiedzi ;).

    http://miacocolino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm nie trudno o przeziębienie, jeśli chodzi się bez kurtki w zimę !! A poza tym to jak zwykle ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) ja już dawno po feriach, niestety te ferie u mnie nie były białe :< We Wrocławiu wgl zimy nie było :(
    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście mam ferie :3

    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARDS.
    Zajrzyj do mnie , a wszystko Ci się rozjaśni :)

    http://mycolourslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w sumie dawno nie byłam chora, oby tak dalej :D
    Super zdjęcia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń